Klantenservice

MediaHolland.nl is onderdeel van RonPage.

Ons adres:

Korte Spruit 2                                                  Postbus 431
7773 NR  HARDENBERG                                7770 AK  HARDENBERG

T. 0523-235397
E. info@mediaholland.nl
W. www.mediaholland.nl

K.V.K. Nr. 05071052                                       BTW   Nr. NL 123770051 B01

Bankgegevens:

IBAN: NL76ABNA0484387898                    BIC/SWIFT: ABNANL2A

Betalingen dienen te geschieden t.n.v. RonPage

                                                                                         

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product  retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde  toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mediaholland.nl of via het ticketcenter.

 

Ticket/ Retouraanvraag

Om een retour aan te vragen moet u inloggen in uw account. Zodra u ingelogd bent gaat u aan de linkerzijde naar "Mijn tickets / Retour aanvraag". Hier vult u uw retour aanvraag in. Wij zullen z.s.m. instructies mailen hoe de retourprocedure moet worden uitgevoerd.

Verzendtarieven

Binnen Nederland bedraagt het verzendtarief slechts 3,95.

Vanaf € 50,00 is de verzending GRATIS!


Voor de rest van Europa zijn de verzendkosten slechts € 5,95.

Voor de rest van Europa geldt, GRATIS verzending vanaf € 100,00!

Klachtenafhandeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mediaholland.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »